درب اتوماتيک ريموت
نوشته شده توسط : آذین در

http://www.maral-group.ir

 ريموت درب اتوماتيک وسيله ای است که سيگنال را به گيرنده می فرستد و در صورت هماهنگی سيگنال گيرنده فرکانس را تاييد کرده و فرمان باز يا بسته شدن را می دهد.
يکی از ويژگی های هر درب اتوماتيک ريموت آن است که می بايست توجه کرد که هر يک از اين ريموت ها به دليل تفاوت در فرکانس با برند ديگری قابل کدگيری نبوده و در صورت گم شدن آن شما بايد ريموت کنترل مناسب با برند درب اتوماتيک خودتان را تهيه کنيد.
نحوه ی باز کردن درب اتوماتيک به چندين شکل است:
حسگرهای حرکتی, حسگرهای نوری, حسگرهای ضربه ای, کي پد key pad, ريموت و ويژگی استفاده از موبايل براي باز يا بسته کردن درب پارکينگ
دو نوع عمده از وسايلی که براي باز و بسته کردن درب اتوماتيک استفاده می شود ميتوان به ريموت و کی پد اشاره نمود.
ريموت:
ريموت رايج ترين وسيله ای است که براي درب برقی و اتوماتيک استفاده می شود.هنوز هم استفاده از ريموت کنترل های پوش باتوم بيشترين شيوه ي عبوری در دربهای اتوماتيک است که با باتری نيز کار ميکنند.
در برخی مدل های ساده تر آن فقط دو دکمه براي باز و بسته کردن درب وجود دارد.ريموتی که انتخاب ميکنيد می بايست با درب باز کنی که از آن استفاده می کنيد مطابقت داشته باشد.

کی پد:
از امن ترين گزينه ها جهت تردد دربهای اتوماتيک کی پد است.هنگام انتخاب يک درب باز کن برقی کنترل بايد به اين نکته توجه کنيد که چه نوع موتوری روی درب پارکينگ شما قرار دارد.کی پد در مواردی که شما بيرون از منزل می رويد و قصد نداريد که ريموت را به همراه خود ببريد بسيار مناسب است.
کی پد ها در دو مدل باسيم و بی سيم موجود هستند و هنگام خريد آن می بايست فرکانس گيرنده درب باز کن خود را بررسی کنيد.

آذين در ساخت ، نصب و تعمير انواع درب اتوماتيک,درب اتوماتيک شيشه ای,تعمير درب اتوماتيک,ساخت درب اتوماتيک,درب اتوماتيک ريموت ,درب پارکينگ,درب اتوماتيک پارکينگ,درب برقی,دربهای اتوماتيک,درب اتوماتيک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتيک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکينگ,درب پارکينگ کرکره ای,درب ريموت,کرکره بارزانته,کرکره اتوماتيک با قطعات معتبر با بالاترين کيفيت ممکن و مناسب ترين قيمت.

 





:: موضوعات مرتبط: درب اتوماتيک ريموت , ,
:: برچسب‌ها: درب اتوماتيک,درب اتوماتيک شيشه ای,تعمير درب اتوماتيک,ساخت درب اتوماتيک,درب اتوماتيک ريموت ,درب پارکينگ,درب اتوماتيک پارکينگ,قيمت درب اتوماتيک,درب برقی,درب اتوماتيک شيشه ای,دربهای اتوماتيک,درب اتوماتيک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتيک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکينگ,درب پارکينگ کرکره ای,درب ريموت,کرکره بارزانته,جک پارکينگی,کرکره اتوماتيک ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: